keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Univammaa

Poikanen meni nukkumaan noin klo19. Nyt kello on 22.25 ja tyyppi on herännyt jo 7 kertaa. Tätä menoa oli viime yö, siis koko yö, joka helvetin tunti. Olen keksinyt syitä, joista tuo jatkuva heräily muka milloinkin johtuu:

-hampaita tulossa
-vatsakipu
-joku tuntematon kipu
-nälkä
-kuuma
-kylmä
-herää ihan vain ärsyttääkseen minua
-herää muuten vaan huvikseen
-ei osaa nukkua
-ei halua nukkua
-nukkui liian pitkät päiväunet
-nukkui liian lyhyet päiväunet
-söi liikaa
-näkee painajaisia
-nukkuu huonossa asennossa
-peitto/vaatteet/vaippa huonosti
-vaippa liian märkä
-nuha
-kurkkukipu
-eksynyt röyhy
-liian valoisaa
-liian pimeää
-liian hiljaista
-liian meluisaa
-liikaa ihan kaikkea ja liian vähän ihan kaikkea ja kaikki muutenkin huonosti ja väärin

Minkään asian korjaaminen tai muuttaminen ei toistaiseksi ole tuottanut mainittavia tuloksia. Aina kiinteiden aloitukseen asti koko maailma tuntui olevan sitä mieltä, että lapseni ei nuku koska sillä on nälkä ja minä ilkeänä äitinä en tajua antaa tarpeeksi ruokaa (toisin sanoen, pysyin täysimetyksessä enkä antanut korviketta monista neuvoista huolimatta). Nyt voin ainakin todeta, että väärässä olitte. Jos se nälkään olisi heräillyt, olisi heräilyjen pitänyt jo loppua. Nyt se vetelee niin paljon ruokaa kuin annan syödä, eikä silti nuku paremmin. (btw heräsi juuri 8. kerran)

Missattiin tänään viikon ainut aikataulutettu meno, koska en jaksanut nousta ylös sängystä. Ihme. Päivän piristys oli kaksi laskiaispullaa, yksi minulle ja toinen minulle. Yksin elämisen etuja, ei tarvitse jakaa herkkuja,



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti