lauantai 29. syyskuuta 2012

Älkää hätääntykö hetkellisestä sekavuudesta täällä

Ajattelin laittaa blogin uuteen uskoon, eikä ollutkaan niin yksinkertaista kun kuvittelin. heh.

EDIT: Urpo ilmoittautuu. Minä en osaa. En kykene. En jaksa tajuta. Yritin muokata blogin ulkoasua, no sen mokaaminen oli vain laiskuutta ja kärsimättömyyttä, joten palauduin tähän vanhaan. Mutta tahtoisin lisätä tänne sen "lukijat" osion, josta minä näppärästi näen ketkä tätä blogia seuraavat, ja josta joku mahdollisesti tästä blogista kiinnostunut pääsisi kätevästi lukijaksi. Ongelma: joka kerta kun sen tänne yritän lisätä, näkyy sen kohdalla loppujen lopuksi vain sellainen "sivua ei voi näyttää" tms. ilmoitus. Ainakin minulle näkyy. Mikä mättää ja missä mättää?

Kokeilen lisätä sen taas, näkyykö teillekin sama mitä minulle? (Tai että ei näy, siis se lukijat-boxi tai mikälie, en minä tiedä miksi sitä kutsutaan)

4 kommenttia:

  1. Ei näy, ilmoittaa että gadget on määritelty väärin. Mutta mä en osaa kyllä auttaa.

    VastaaPoista
  2. Okei, kiitos tiedosta:) Mä luovutan hetkeksi, palaan asiaan joskus myöhemmin, kun oikeasti jaksan selvittää mikä tässä nyt on se ongelma.

    VastaaPoista
  3. Muuta hetkeksi blogin osoitetta asetuksista. Palauta vanha osoite (blogger ei ohjaa vanhoja lukijoita uuteen osoitteeseen automaattisesti, joten lukijat eivät enää löydä tänne sitä kautta) takaisin tämänhetkiseen. Sen jälkeen lisää lukija-gadget uudestaan, pitäisi toimia :) tää gadgetin väärinmääräytyminen johtuu siitä, kun blogger muutti osoitteet .fi-loppuisiksi. Mulla oli sama ongelma ja se ratkesi yllämainitulla tavalla :)

    VastaaPoista