Jos firma x lähettää lautasen huonosti pakattuna ja se rikkoutuu matkalla, niin toki niiden kannattaa lähettää tilalle uusi vielä huonommin pakattuna. Olen nälkäinen ja väsynyt, juuri oikeassa mielentilassa kirjoittamaan heille palautetta asiasta. Mukaan saavat kuvamateriaalia aiheesta "miltä näyttää pelkkään kirjekuoreen (no oli sentään sellainen pehmustettu kirjekuori) tungettu lautanen matkattuaan postin mukana".
Ottaa päähän.
ps. Ostin ihan älykalliin hatun poikaselle talveksi. Tämän jälkeen en voi enää uskottavasti kritisoida muiden järjetöntä tuhlaamista lasten vaatteisiin ja tarvikkeisiin.
Toivottavasti lähti oikeasti kuva mukaan vihaisen palautteen lisäksi.
VastaaPoistaOstin toissapäivänä ensimmäisen Me&I bodyn Ketulle. Onhan se soma hieman käytetyn kulahtaneenakin. Saa nähdä lähteekö tästä kalliiden lastenvaatteiden ylistys ja palvonta vaiko osaanko pysytellä vain hyvin edullisissa vaatteissa. :II Eli vähän samantapaisia fiiliksia.
Vihainen palaute sai tuloksia aikaan jopa (asiallisen vihainen, sellainen toimii parhaiten). En halua enää sitä typerää lautasta, koska eivät pystyneet sitä pakkaamaan siten että pääsee ehjänä perille, joten saan valita heiltä (nettikauppa) jotain muuta tilalle. Loistavaa.
PoistaHahah, sinäkin olet siis sortunut :D Hyvä etten ole yksin tämän asian kanssa. Vieläkään en edes kadu tuon talvihatun ostamista, se on vaan niin hieno.