perjantai 26. heinäkuuta 2013

Saanko esitellä, uusi lemmikkimme

Eteisemme katossa asuu hämähäkki. Olen nyt tarkkaillut sitä melkein kaksi viikkoa ja nyt meillä on diili: se jättää meidät rauhaan ja minä lupaan jättää sen rauhaan. Se saa asua siellä, kunhan tosiaan pysyy siellä. Ja hyvin näyttää pysyvän, kertaakaan kahden viikon aikana se ei todistettavasti ole sieltä poistunut, sillä aina sen löytää jostain kohtaa kattoa.

Uskokaa tai älkää, poden aikamoista hämähäkkikammoa. Mutta tuo on ystävällinen hämähäkki, noudattaa sovittua pelisääntöjä ja pysyttelee näkyvillä. Niin kauan kuin tiedän missä se on ei ole hätää, minulla ei ole asiaa katon korkeudelle joten olkoon siellä.

ps. Jollette usko, niin ne jotka meidät tuntevat, katselkaapa kattoa seuraavan kerran meille tullessa.

2 kommenttia:

  1. Nostan sulle hattua! Ei onnistuis moinen yhteiselo multa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen itsekin aika hämmästynyt tästä tyyneydestäni. Mutta täytyy myöntää, että joka kerta eteiseen mennessä on pakko katsoa missä se hämyri on. Jos se joku päivä ei olekaan siellä katossa, niin saan ehkä hermoromahduksen kuvitellessani, miten se yöllä kipittelee mun naamalle ja hiuksiin ja lapsen naamaan ja hyiiiiii yök.

      Poista