lauantai 13. heinäkuuta 2013

Mina ei nut ihan ymmarra

Lista blogiini johtaneista hakusanoista on ajoittain hyvin hämmentävä. Toki suurin osa on ihan loogisia, kestosuosikkeja ovat aiheet yksinhuoltajuuteen, yksin odottamiseen ja raskauteen liittyen. Sitten on se osio jota en ymmärrä enkä halua edes ymmärtää.

suolen ärsyynnys - Minä en muuten tunnusta kirjoittaneeni mistään tähän viittaavastakaan aiheesta. Ärsyyntymisestä ehkä, mutta suoliston asiat olen jättänyt käsittelemättä. Mutta kyseisen haun tehneelle vinkiksi, kokeile joskos muutokset ruokavaliossa auttavat ja/tai hakeudu lääkäriin.

tekemisen puute elämässä - Haluaisin tavata tämän henkilön, kenellä on niin vähän tekemistä elämässään, että etsii siihen apua netistä? Minä en myöskään ihan varmastikaan ole kirjoittanut aiheesta, minulla on tekemistä ihan riittämiin. Tosin loppuraskaudesta taisin kirjoittaa tekemisen loppuneen ja tylsyyden valtaavan minut ajoittain, joten se selittänee tämän.

bed ties - Tämä on tämän viikon suosituin haku, jolla tänne on löydetty. Ehdottomasti myös hämmentävin. Kokeilin itsekin tällä googlea, ja tulokset olivat seuraavanlaisia: sänkyjä, solmioita, yksi tai kaksi johonkin sidontaleikkeihin viittaavaa juttua. Villi veikkaukseni on, että niitä sidontaleikkejä tällä on haettu, mutta miten tänne blogiin on päädytty? Ei taida hakijalla ihan oikeat termitkään olla hakusanoina, koska tulos on noinkin heikko ja sekalainen. Vielä enemmän on mahtanut harmittaa, kun minun blogiini päätyi. Hahah, täältä on seksi ja sitomisleikit kyllä kaukana, sori vaan.

oma aktiivisuus poissa - Poissa? Minne se on mennyt? Pitäisikö sille ehkä tehdä jotain? Ilmeisesti joku haluaa sille asialle tehdä jotain, kun googlelta kysyy neuvoa. Minä neuvoisin, että pylly ylös penkistä ja tekemään asioille jotain, mitä ikinä se sitten onkaan mitä pitäisi tai tehdä.      


tissit selässä - Apua, en halua tietää tästä sen enempää. Ei ole tissejä selässä, en osaa auttaa.

2 kommenttia:

  1. Tää repes. Kiitos päivän piristyksestä!

    Ikävä jo porukkaa. Kohta tullaan jo onneks kotia päin, ni päästään treffaileen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Juuri puhuttiin, että milloin mahdatte tulla takaisin, että päästäis taas treffaamaan. Ja mä haluan nähdä teidän poitsun venähtäneen tukan!

      Poista