lauantai 26. marraskuuta 2011

Pikkukrääsää kaapit pullollaan

Help! Nyt ovat hyvät neuvot tervetulleita. Olen parin viimeisen kuukauden hiljalleen käynyt läpi kaappeja ja laatikoita, sängynalustaa ja vaatehuonetta. Roskat ja käyttökelvottomat ovat päätynyt asianmukaisesti lajiteltuna roskiin, käyttökelpoiset itselle turhat tavarat ja vaatteet olen lahjoittanut tutuille tai laittanut vaatekeräysten yms kautta eteenpäin.

Mutta minne laitan sen kaiken pikkusälän? Koruja, pussukoita, rasioita, pinssejä yms. Osan olen jemmannut omiin askartelu-varastoihin, mutta koska varastot ovat jo valtavat ja tilaa vähän, en voi kaikkea pitää itselläni. Sen lisäksi jotain ihan kunnon tavaraakin, mitä kukaan ei vaan tunnu tarvitsevan, mitä ei oikein vaatekeräyslaatikoihin viitsi tunkea (koska eivät ole vaatetta), muttei roskiinkaan halua heittää. Nuotteja (lähinnä pianonsoiton alkeisvihkoja lapsille), metallinen kokoontaitettava nuottiteline, nämä nyt jotain mainitakseni. Tai sininen kastelukannu, tyyliä ysäri. Ei sitä kukaan halua, mutta en minä täysin uudenveroista taravaa silti ala roskikseen survomaan, omatunto ei salli.

Mitä minä teen näille tavaroille?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti